top of page

ויטמין C + שמן פנים ליום חורפי שכזה

עודכן: 28 בדצמ׳ 2018

סטייל הולך יד ביד עם טיפוח, כשאת מרגישה טוב את נראית טוב, משוואה הכי פשוטה שיש.

בשביל להרגיש טוב יש כמובן אינספור דרכים שכל אחת יודעת מה הדבר הנכון והמתאים עבורה.


אחרי הלידה של הבת הקטנה שלי לפני קצת יותר משנה גיליתי את עולם האיפור וטיפוח העור.

יכול להיות שהסיבה הייתה שהייתי תשושה במיוחד, אחרי ניתוח קיסרי, הנקה, אח בכור שמחפש את המקום שלו בפסיפס המשפחתי החדש שנוצר ואני שמנסה לג'נגל בין הכל. אני חושבת שאז, במהלך חופשת הלידה נולד בי הצורך לחקור איך אני יכולה להרגיש טוב יותר לגבי עצמי, הרגשתי שאני חייבת בוסט.

איפור מעולם לא עניין אותי קודם וטיפוח העור מבחינתי כלל קרם לחות ומסנן הגנה וזהו. איכשהו נתקלתי בסרטון הסברה ביוטיוב של מאפרת שפתח לי עולם שלם של ביוטריות ומאז גיליתי את אלה שאני הכי מתחברת אליהן ולמדתי מהן כל כך הרבה וכאן בבלוג שלי אני רוצה להמליץ לכן כל פעם על מוצר חדש שהתנסיתי בו.


את רוב המוצרים אני מזמינה אונליין מאתרי איפור וטיפוח שונים ותמיד אציין מהיכן הזמנתי ואצרף לינק בסוף הפוסט. אלו מוצרים שלא נמכרים בארץ ובדיוק כמו שאני מעשירה את המלתחה באמצעות פריטים מחו"ל, כך גם ניתן להעשיר את שולחן הטואלט שלך.

אני בטוחה שאתן שאולות את עצמכן אבל איך אדע אם המוצר הזה יתאים לי? כאן אני נכנסת לתמונה, אני עושה בשבילך את המחקר, מנסה את המוצר על עצמי ורק אם ממש אהבתי אמליץ עליו כאן.

גילוי נאות: חייבת כמובן לציין שאני לא מאפרת מקצועית, לא קוסמטיקאית, לא מתיימרת להיות מבינה גדולה בתחום, אבל המוצרים האלה שגיליתי ממש עובדים ועוזרים לי ובא לי לשתף אתכן בגילויים האלה :)


שני המוצרים הראשונים שאני רוצה לספר עליהם הם סרום ויטמין C של ALPHA-H ושמן פנים של EMMA HARDIE.

חקרתי קצת בנושא אחרי שנתקלתי בביוטרית שהמליצה על המוצר הספציפי הזה ואמרה שהוא עבד ושיפר לה משמעותית את מרקם וגוון העור. לא ידעתי את זה אבל מסתבר שוויטמין סי יכול להפחית את המראה של קמטים ופיגמנטציה, תוך שמירה על העור מנזקים נוספים והוא מרכיב חיוני בהנעת ייצור הקולגן בעור הפנים.

הזמנתי את המוצר לפני כחודש ומאז אני משתמשת בו כל בוקר, שתיים, שלוש טיפות וטופחת בעדינות עד שנספג בעור הפנים לחלוטין. מה אני אגיד לכן, זה מרגיש נפלא, גורם לעור להיראות יותר מתוח, קורן ובריא. מעל הסרום אני מורחת מסנן הגנה 50 SPF כל יום במשך כל השנה, כן כן, גם ביום הכי מעונן וחורפי שיש לא מוותרת על מקדם הגנה (בפוסט אחר אמליץ על מסנני קרינה מומלצים) בטוחה שיש עוד אינספור מוצרים של ויטמין סי, אני לא יכולה לספר עליהם מפני שניסיתי רק את המוצר הזה ועליו אני ממליצה בחום!

הזמנתי אותו באתר שנקרא Cult Beauty אתר בריטי שעושה משלוחים לארץ (ישנם מוצרים מסוימים שלא נשלחים מחוץ לאירופה אבל המוצרים של ALPHA – H נשלחים) הסרום עולה 39 לירה שטרלינג שזה כ185 שקלים.



המוצר השני שעליו אני ממליצה הוא שמן פנים, אני יודעת שזה עשוי להרתיע, שמן? על העור? הרי זה עלול לגרות את העור ולגרום לפצעים. לפני כמה חודשים ניסיתי לראשונה שמן פנים והוא היה נורא ואיום עבורי, הוא היה שמנוני מדי והרגשתי שאני חייבת לשטוף את הדבר הזה ממני...מיותר לציין שהחזרתי את המוצר לחנות ( מעדיפה לא לציין את שמם של המוצרים שפחות עבדו עבורי) ומאז נרתעתי מהקונספט של שמן פנים. מאז נתקלתי בסרטון יוטיוב של ביוטרית שתיארה את יתרונות שמן הפנים ושברגע שמוצאים את השמן הנכון עבורך זה נפלא. השמן תורם ללחות וגמישות העור והמוצר שאני לגמרי התאהבתי בו הוא שמן הפנים של EMMA HARDIE

יש לו ריח נפלא והוא כל כך קליל ועדיין עושה את העבודה. אני שמה אותו בערב, לפעמים לבד, לפעמים מערבבת עם קרם הלחות. שתיים, שלוש טיפות על עור נקי ומעסה אותו אל תוך העור. הוא נספג מהר ובאמת מותיר את העור אלסטי, בוהק ומלא לחות. אני ממליצה לפני שאת מורחת על הפנים, לשים את הטיפות על אצבעות נקיות, לשפשף את כפות הידיים ואז להניח את האצבעות על הפנים ולשאוף את הריח ( המרכיבים הם מן הצומח, וניל, קמומיל, גרניום, לימון, לוונדר) ורק אז להתחיל לעסות לתוך עור הפנים. הריח עוזר להירגע ומכניס אותך למוד של שלווה לפני שאת נכנסת לישון...אפשר להשתמש בו גם בבוקר, אני נמנעת מאחר וקרם ההגנה שלי מספק לי את הלחות הנדרשת לי בבוקר.

השמן עולה 39 לירה שטרלינג שזה כ185 שקלים וגם אותו ניתן להזמין מהאתר של Cult Beauty.

bottom of page