top of page

הבסיס לעור בריא וקורן

עודכן: 24 בנוב׳ 2019

החורף כאן ואתו מזג אוויר קר במיוחד ורוחות חזקות שמייבשות את העור וחושפות אותו לכל מיני נזקים.

למדתי שעל מנת שהעור יהיה מטופח ובריא אחד הדברים הכי חשובים הוא לנקות את העור לפני השינה. כל כך חשוב להסיר את האיפור לפני השינה ולנקות את העור כדי שבזמן השינה העור יכול לנשום ולהתחדש. העניין הוא שיש אינספור אפשרויות ניקוי ואני מצאתי את השילוב המושלם לעור בוהק ונקי.


במהלך השיטוטים שלי ברשת נתקלתי במוצר מדהים של EMMA HARDIE שנקרא Moringa Cleansing Balm.

זו משחה מאוד עשירה וסמיכה, לוקחים כמות קטנה ומשפשפים קצת בין האצבעות ואז מורחים על הפנים, לא לפני ששואפים פנימה את הריח הנפלא שגם תורם לתחושת רוגע מהאינטנסיביות היומיומית. אחרי שמעסים את הפנים וכל האיפור והלכלוך שהצטבר במשך היום מתחיל להתפרק, מרטיבים קצת את הידיים ומעסים עוד ונוצר תחליב על העור. המשחה מגיעה עם מגבת מיוחדת שמרטיבים במים חמים ומסירים בעזרתה את כל התחליב מהפנים וחושפים פנים נקיות מאיפור.



עכשיו שהפנים כבר נקיות מאיפור/קרם הגנה/קרם לחות ולכלוך כללי אפשר להמשיך לשלב הבא.

גם מי שלא מתאפרת מומלץ לנקות טוב את עור הפנים לפני השינה, זה יעשה פלאים לעור שלכן.


לפני כמה שנים הגעתי לפולה האחת והיחידה לטיפולי דיקור ובהמשך גם לטיפול פנים במטרה לטפל בפיגמנטציה שנוצרה כתוצאה מהריונות וחשיפה לשמש. במהלך היכרותי עם המוצרים של פולה התאהבתי והתמכרתי לסבון הפנים המושלם שלה. הוא מנקה את הפנים ביסודיות, משאיר אותו פרשי ורענן ולא מייבש אותו. זה פשוט מוצר מדהים שאני ממליצה לשלב בתהליך הניקוי בעיקר בערב לפני השינה.


אחרי שסיימתי עם המשחה של EMMA HARDIE אני לוקחת ביד קצת מסבון הפנים של פולה ומקציפה אותו ואז מעסה בעדינות את הפנים ושוטפת. התחושה הנקייה שיש אחרי השימוש בסבון הזה היא מופלאה ואני מאמינה שגם תורמת לשינה טובה יותר כשאת מרגישה שהסרת מעלייך את כל נזקי היום, חשיפה לשמש, פיח של מכוניות, זיהום אוויר, תאורת מסכים למיניהם... עכשיו העור שלך נקי ורענן.


את תראי שבבוקר למחרת העור שלך יראה והכי חשוב ירגיש נקי, וניקיון העור הוא הבסיס לכל שאר טיפוח העור אז אין לי ספק שגם את תתאהבי בשילוב המנצח הזה 😊



bottom of page