top of page

המחמם הרשמי

עודכן: 24 בנוב׳ 2019

החורף כבר ממש כאן וגם בימים שטופי שמש עדיין ממש קר. כשהטמפרטורות צונחות כל מה שבא לנו זה להתכרבל מתחת לשמיכה עם תה חם וסרט טוב... מן הסתם זה לא ממש ריאלי ☹ צריך לצאת לעבודה, לפגישה, לאסוף את הילדים ומה לא?

ישנם כמה מעילים שיעזרו לך להרגיש כאילו את עדיין מכורבלת גם אם את מתרוצצת בין מטלות ולא נחה לך על הספה בבית וכל זה בסטייל שיקי לא מתאמץ.


מעיל הפרווה המלאכותית הוא מאסט בארון שלך, אני יודעת שפעם מעיל כזה היה רק לסבתא שלך אבל היום הוא מקבל טוויסט רענן בכל רשתות האופנה. המטרה שלנו היא לאתר ולצוד את המעיל שנראה הכי אמיתי ויש כאלה (כמובן שאנחנו הכי נגד פרווה אמיתית !) לפני כמה ימים הייתי עם המעיל שלי שנרכש בסייל בזארה ובחורה ביקשה לגעת בו ושאלה אם זו פרווה אמיתית :) המטרה היא לשלב את המעיל במראה נכון כך שהמעיל נראה טבעי והרמוני עם יתר הפריטים.

המגוון בחנויות עשיר, הוא מגיע בשלל צבעים והדפסים, לכן הבחירה במעיל הנכון צריכה להיות מחושבת וחכמה.



מעיל פרווה יכול באמת ללכת עם הכל, זה כבר לא מעיל ששמור רק לערב או לאירועים רשמיים, את יכולה ללבוש אותו עם ג'ינס וסניקרס או אפילו מעל טרנינג.

תזכרי שניגודים משלימים ומעצימים, הכוונה שפריטים מעולמות שונים כביכול מוציאים דווקא את המיטב אחד מהשני. מעיל פרווה עשיר ויוקרתי עם טרנינג וסניקרס יוצר מראה אורבני, עדכני, מעניין ובעיקר קוליות לא מתאמצת. ממליצה לך ללכת לארון ולנסות לשלב בין פריטים שלא חשבת לשלב ביניהם ואת תראי שנוצרים לך לוקים חדשים עם פריטים קיימים ואין יותר משתלם מלעשות שופינג בארון הפרטי שלך :)




המעיל הבא הוא מעיל הטדי וכשמו כן הוא, מעיל דובון צמרירי ומחמם. ה-מעיל המדובר והנצפה בכל מקום כיום הוא מעיל הטדי של MAX MARA שעולה כמובן בהתאם ותוכלי לראות אותו על כל הכוכבות מעבר לים.




יש אינספור גרסאות במחירים זולים יותר וזולים פחות ברשתות ובבוטיקים כאחד. הטדי מופיע באורכים שונים ובצבעים שונים. הצבע המככב הוא הצבע החום קרמל אך הוא קיים גם בשחור, שמנת והצבע על תקן הטרנד הנכון לרגע הוא הוורוד. אלא שהייתי ממליצה לוותר על הורוד מאחר ומעיל ורוד לא יעמוד במבחן הזמן בעוד שצבע קלאסי נקי יכול להיות רלוונטי גם בעוד עשר שנים.


מאחר ואנו רוצות שהמעיל ימשיך לככב אצלך במלתחה גם בחורפים הבאים כדאי לבחור צבע שיוכל להתאים לכל הגרדרובה שלך. שחור זה צבע שכולם נוטים לבחור בו אבל אני דווקא הייתי מציעה ללכת על גווני החום, קרמל, שמנת. הכלל הכי חשוב הוא שהצבע יחמיא לגוונים שלך ולכן כדאי למדוד (ואם זה אונליין ואי אפשר למדוד אז לחפש בארון בגד הכי קרוב בצבע ולראות האם הוא מחמיא לך כשאת מקרבת אותו לפנייך).


היתרון הכי משמעותי שלו שהוא נוח, עוטף אותך ברכות ומחמם והכי נעים וכיף להתכרבל אתו. הטדי יכול להיות קצר או ארוך, כמובן שמבחינה פרקטית הארוך יותר מחמם ולדעתי גם נראה יותר מרשים במראה הכללי.


הוא מתאים כמעט לכל לוק אפשרי, ג'ינס וסניקרס, מחוייט, שמלת ערב, הכל הולך.

היופי במעיל הזה שהוא משדר לוק מאוד קז'ואל, נוח והכי לא מתאמץ וכל זה במעטפת צמרירית וכייפית של

מעיל דובי.

מעיל הפוך הוא עוד מעיל פרקטי ומחמם אבל יכול להיראות מעט מרושל אם לא לובשים אותו נכון. מעיל הפוך מככב כבר כמה חורפים והוא לגמרי כאן כדי להישאר, כל פעם יש פרשנות אחרת לדרך שבה לובשים אותו. הוא בעל מאפיינים יותר ספורטיביים, זורק אותנו למחוזות הסקי בעיקר ולכן יכול להפוך לוק ליותר אורבני במידה

ומבוצע כהלכה.


אם את מרגישה שמעיל הפוך בולע אותך ושאת נעלמת בתוכו את תמיד יכולה לקחת חגורה ולהדק מעל המעיל וכך נוצרת צללית הרבה יותר נשית כשהמותן שלך מודגשת.



כיום הרבה מעילי פוך מגיעים כבר עם חגורה אבל את יכולה גם לקחת חגורה שיש לך בארון, חגורת עור עם אבזם מרשים יעניק למראה כולו סטייל יותר אוונגארד ומתקדם אופנתית אם בא לך ללכת על המראה של הפאשניסטה הפריזאית.


כדי לא להיבלע בתוך המעיל את יכולה גם ללבוש אותו כשהוא פתוח (בימים פחות קפואים כמובן) וככה את מצליחה ליהנות משני העולמות בלי להיבלע בתוכו.

שווה להשקיע העונה במעיל מחמם עם שיק וסטייל שילווה אותך לעוד הרבה חורפים. הסיילים בשיאם ועוד אפשר למצוא מעילים במחירים ממש נוחים אז לפני שנגמר שיהיה ציד מוצלח! 😊





bottom of page