top of page

המעיל המנומר // צורת הגשה ללוק בייסיק

אחד הפריטים שהופכים להיות מאסט בארון שלנו בחודשי החורף הוא מן הסתם המעיל, יש מגוון רחב ביותר, הכל הולך, צמר, פרווה מדומה, ארוך, קצר, באמת שיש סגנון לכל אחת.

הפוסט הזה מוקדש לפרינט שהפך בעיני להיות קלאסיקה וזה כמובן הפרינט בעל החברבורות, ההדפס המנומר!

אני יודעת שמנומר יכול להרתיע, הוא יכול להיחשב כנועז ודומיננטי מדי אבל הוא גם יכול להיות מאוד קלאסי ונקי, הכל עניין של צורת הגשה ושילוב.

העונה הוא חוזר ובגדול ואפשר באמת לראות אותו בכל חנות, רשתות ובוטיקים כאחד. הוא גם מופיע בכל הפריטים, נעליים, תיקים, מכנסיים....אני דווקא בחרתי לדבר על המעיל המנומר שמצד אחד יכול להצטייר כצעד אמיץ (מה? מעיל מנומר? זה לא טו מאץ'?) אז זהו שלא! .

לפני כמה שנים גיליתי את המעיל המנומר הזה בזארה, אובר סייז, לא מחייב, כזה שאפשר לזרוק ולצאת מהבית. המנומר מגיע בשלל גוונים וסוגים ואני חייבת להודות שיש מנומר שייראה מיליון דולר וסופר סופיסטיקייטד ולעומת זאת יכול להיות מנומר שיראה צ'יפ להחריד, וממש אין קשר למחיר או למותג, צריך לנסות, למדוד ולראות בעיניים בשביל להבחין בין מנומר כזה או אחר.


אני בחרתי מעיל דמוי פרווה בגזרה גדולה שאפשר ללבוש מעל ג'ינס וסריג למראה קזואל ואפשר ללבוש אותו עם לוק לבן ואז הוא מקבל את מלוא תשומת הלב ומשתלב עם הצבע הלבן בהרמוניה מושלמת וכמובן ליציאה בערב מעל שמלה שחורה ונעלי עקב.

המעיל המנומר הולך כמעט עם כל דבר, העיקר לשמור על מינונים נכונים, הפרינט מאוד דומיננטי ולכן אם רוצים לוק נקי מומלץ ששאר פריטי הלבוש ישארו בגוונים בסיסיים (לבן, שמנת, אפור,שחור)

ללוק יותר נועז אפשר ללבוש את המעיל מעל סריג בצבע דומיננטי ואפילו לשלב עם הדפס נוסף ואז כל הלוק קופץ למחוזות אחרים לגמרי, אבל את זה נשאיר לפוסט אחר...



bottom of page