top of page

לבן על לבן סתווי


כשאנחנו חושבות על בגד לבן האסוציאציה שלנו היא קיץ, בדים קלילים, חופשה בעונה החמה. הכל נכון אבל הצבע הלבן מתאים באופן מושלם גם לסתיו וגם לחורף, רק צריך לבחור את השילוב הנכון ובמקום להיראות כאילו את נוסעת לריביירה, ייראה כאילו את קופצת לסקי 😊


יש היצע רחב של סריגים לבנים ברשתות ובבוטיקים השונים, את רק צריכה למצוא את הסריג הלבן שמתאים לך. יש גוונים שונים לצבע הלבן, שמנת, קרם והסוד הוא לבחור את הגוון שיקפיץ לך את הוודג', כל אחת יכולה ללבוש לבן/שמנת המטרה היא למצוא את הגוון הנכון והמחמיא עבורך.




לסריג הלבן את יכולה לצוות מכנס לבן, חצאית לבנה, ג'ינס לבן והלוק שנוצר הוא זורם, אחיד ונקי. עכשיו שיש לך את הקנבס הבסיסי את יכולה לשחק עם כל השאר.

אם הטמפרטורות עדיין לא ממש צנחו את יכולה ללבוש ווסט פוך או ווסט דמוי פרווה ואם כבר התקרר מאוד כל מעיל יכול להתאים, גם מעיל בהדפס מנומר יכול להתאים ולהישאר בתחום הקלאסי הנקי בגלל הקנבס הלבן שמתחתיו.




הנעלים יכולות להיות סניקרס לבנות אם בא לך ללכת על לוק לבן טוטאלי או בצבע ניוד, אפור, קאמל שימשיך את סקלת הצבעים הבהירים וייתן ללוק וייב יומיומי לא מתאמץ. אם את מעדיפה ללכת על מגף הייתי מציעה לבחור מגף מעור הפוך (או דמוי עור הפוך) הלוק של הזמש יותר קליל ויוקרתי עם הלבן בניגוד לעור (דמוי עור) שלדעתי פחות מתאים עם הלבן.




תדמייני מגף זמש בצבע בז' או קאמל עם עקב נמוך ואת מוכנה ללכת למשחק פולו 😊 כל לוק משדר אסוציאציה אחרת וזה היופי, את יכולה לשנות את כל הלוק כשאת משנה את האביזרים.

bottom of page