top of page

אובססיית הסניקרס

עודכן: 24 בנוב׳ 2019

כבר כמה שנים שהסניקרס אינן מיועדות לחדר הכושר בלבד, הן הפכו מ"נעל ספורט" לנעל קז'ואלית שאפשר כבר ללבוש כמעט לכל אירוע. החוק הכי חשוב בימינו לגבי לבוש וסטייל הוא שאין חוקים! הכל הולך עם הכל, צבעים, הדפסים, אורכים, נפחים ובעיקר שהלוק יוצר זרימה הרמונית ומחמיאה.


החוק הזה חל גם לגבי סניקרס, אין חוקים! אפשר לנעול סניקרס עם חליפה מחוייטת, שמלה קייצית מתנפנפת, חצאית עיפרון, ג'ינס, טרנינג, הכל אפשרי ורצוי לשלב באמת כיד הדמיון. 😊


אז איך באמת יודעים אם הלוק עובד? פשוט מסתכלים במראה ואם יצא לנו לוק מחמיא, זורם ולא מתאמץ כנראה שבחרת נכון!


אני יודעת שהקטנטנות שביניכן (גם אני נמנית ביניהן, פחות מ- 1.60) יגידו לי מה פתאום, אני חייבת עקב, סניקרס גורם לי להרגיש נמוכה ואיך בדיוק סניקרס עובד עם חליפה או שמלה צמודה? זה עובד, צריך רק לדעת איך לשלב נכון ואז מתקבל מראה שיקי, מהודק והכי לא מתאמץ בעולם.





כל היופי מאחורי רעיון הסניקרס הוא שאת יכולה "להתפרע" עם הלוק וללבוש אפילו חליפת חצאית מבד טוויד סטייל אה-לה-שאנל ולחשוב שהחליפה לוקחת אותך למחוזות של שיק צרפתי אולי קצת מיושן ואז מוסיפה למראה נעלי סניקרס לבנות או צבעוניות וממש כבמטה קסם המראה כולו מקבל טוויסט קולי ונונשלאנט. אם היית נועלת עם אותה חליפה נעלי עקב או אפילו נעלי בובה שטוחות המראה שהיה מתקבל היה נראה שמרני ומיושן אך ברגע שהחלפת את העקב הצפוי בסניקרס כל הלוק קופץ מדרגה והופך מידית לעדכני ורלוונטי לימינו.


יש מבחר עצום של סניקרס במגוון חנויות ואונליין, לכל רשת ולכל מותג יש את הסניקרס המזוהה איתם. המחירים מן הסתם משתנים מרשתות למותגי על אבל העיקרון נותר זהה וזה הקוליות הלא מתאמצת שנלווית לבגד שלך.

איך לבחור את הזוג הנכון עבורך? הרי יש כל כך הרבה סוגים וז'אנרים.




כרגע הסניקרס המככבות בכל מקום הן סניקרס מגושמות מאוד, נקראות בכינוי "daddy shoes" משום שהן נראות כאילו הגיעו מהמלתחה של אבא משנות ה-80' כשהנוחות גברה על הסטייל. יש פה טייקאוף הפוך על הפוך כשב- 2018/19 הדאדי שוז הן הדבר הכי חם שיש מבחינת אמירה אופנתית ויחד עם זאת סופר נוחה!

כל רשת וכל מותג יצאו עם גרסה משלהם לנעל הזו - לואי ויטון, בלנסיאגה, שאנל, נייק, אדידס, פילה, זארה, ועוד רבים וטובים.



הנעל המגושמת היא לא נעל שהייתי ממליצה לכל אחת, יש לה נוכחות מאוד דומיננטית ומשתלטת והיא מאוד טרנדית. אם את מוצאת את הדאדי שוז הנכונות לך אשר מחמיאות לך לכי על זה בוודאות כי הן קוליות להחריד. לעומת זאת הן עלולות להצטייר כתחפושת אם לא בוחרים נכון ואנו רוצות להתרחק ממראה של תחפושת. לא בטוחה שהנעל המגושמת הזו תשרוד את מבחן הזמן ותהפוך לקלאסיקה שחוזרת שוב ושוב כל עונה. אם את רוצה להשקיע בזוג אחד של סניקרס שוות, ממליצה להמשיך לחפש...


איך אפשר לדבר על סניקרס בלי להזכיר את הברבור הצחור, הסניקרס הלבנות! אין יותר נקי, נכון ומדוייק מהסניקרס הלבנות. הן משתלבות עם כל לוק וכשאני אומרת כל לוק אני מתכוונת אפילו לשמלת ערב סקסית, הן פשוט הופכות את האאוטפיט למעודן, מודרני ונקי. אם יש זוג שכדאי להשקיע בו ושיהיה לכל אחת ואחד בארון זה זוג של סניקרס לבנות.





הסניקרס הצבעוניות באות במגוון עצום של צבעים, שילובים, ניאון, צבעים עזים וזה ממש כמו להסתכל על ממתק.

הן כייפיות ומכניסות המון הומור למראה אבל בפן חיובי וסטייליש כמובן. אחד השילובים הקלאסיים עם נעל צבעונית זה ג'ינס וטי שירט לבנה כך שהחלק העליון נשאר נקי והנעל יכולה להיות הכי מוגזמת ומטורפת שיש וכך הלוק שנוצר מאוזן ומהודק. אבל הנעל יכולה ללכת גם עם מכנס משובץ, שמלת משי סופר מעודנת ונשית ועוד אינספור מערכות לבוש על פי בחירתך. אנו חוזרות לחוק שאין חוקים, הפכים נמשכים ואפשר להעצים לוק באמצעות שילובים שלא היית חושבת עליהם באופן טבעי שיעבדו לך נפלא.



סניקרס נוספות הן הן סניקרס בסגנון נעל ערב, מנוצנצות, מתוכשטות, מוזהבות, כסופות. הסניקרס האלה יוסיפו אלמנט של בלינג ללוק שלך שיכול להיות שוב, כל דבר!





המגוון שקיים היום כל כך עשיר והוא רק הולך ומתעצם מפני שההתאהבות בסניקרס רק מתגברת ברחבי העולם ולכן מעצבים יותר ויותר סגנונות.

אף אחד לא אמר שנוחות צריכה לבוא על חשבון השיק והסטייל, להיפך, כשאת עם זוג סניקרס מהממות עם שמלה, ג'ינס, חליפה, הסטייל פשוט נשפך ממך, את תראי כמה זה קל ליצור את הלוק הזה עם הכלים הנכונים.

הלוק הזה ייקח אותך מהמשרד, לבילוי בפארק עם הילדים, קפה עם חברה ואפילו דייט רומנטי. הוא וורסטילי ויכול להתאים לכל כך הרבה סיטואציות ומפגשים והכי כיף שבכולם תרגישי הכי נוח בעולם.

את תראי שברגע שתתחילי להתנסות לא תרצי להפסיק :)

Hozzászólások


bottom of page